събота, 20 февруари 2010 г.

Тоя блог пак умря.
Пак пуша.
И слушам Риана.
Какво толкова?
Хороскопа е гаден.
Тая Алена ми лази по нервите.
Грее слънце.
Прави ми се секс.
Пак.
:)
"I'm so hard, yeah yeah yeah, so hard..."
Ама не в тоя смисъл.
Имам идеи за снимки.
Искам да се видя с някого, ама не знам с кого.
Напоследък всички, малко по малко губят мечтите си.
Някои ги губят много по много.
И ги заменят с проблеми.
Които също като като мечтите са по-скоро измислени.
Жалко защото,
вече няма за какво да си говорим.
Преди си говорехме за мечтите си.
И ни беше хубаво.
Защото имахме надежда.
И вяра в себе си.
Сега имаме проблеми.
И съмнения в себе си.
Кажете ми кое е по-доброто от двете?
И после ми кажете, че летя в облаците.
Ами летя защото там е по-готино в сравнение със земята.
И калта.
“Когато силно искаш нещо, цялата вселена ти съдейства, за да постигнеш желанието си.”
Да бе, знам че Паулу Коелю пише за манекенки.
Ами то и аз имах някакви изяви из нета.
Може би за това ме кефи толкова.
А може би и вас ви кефи, ама не и прилично да си го признаете.
Защото не е модерно.
Тоест е модерно да не те кефи.
"You'll never get to Heaven if you're scared of getting high."
Тоя път е Кайли.
Тя се спаси от рак на гърдата.
Малко хора успяват.
И още:
And there's my mind saying:
-Тhink before you go
тhrough that door that takes me to nowhere,
I stopped you all romantic crazy in your head.
-You think I listen, no I don't care.

Няма коментари:

Публикуване на коментар