петък, 12 февруари 2010 г.

Алена и грешния хороскоп

Значи, тези, които ме познават знаят, че сутрин с кафето и цигарата задължително проверявам и новините. И тук не става въпрос за прозаичните всекидневни скандали и разкрития. О, не. Тук говоря за много по-глобални неща. Направо вселенски. Става въпрос за събитията, които се случват в този край на галактиката.

Транзитна Венера, ретрогаден Марс и Меркурий в опозиция с тригона на Плутон, Слънцето и Нептун, са само част от нещата, които наистина имат значение за мен.

Та така де. Влизам си аз в btv.bg и натискам хороскоп. Там ухилената Алена ми съобщава цитирам: "Очаквайте приходи, които ще озлобят вашите приятели. Следобед ще ви оставят сами да жънете успеха. Очаквайте отлични финансови постъпления."

Брей, викам си аз, ебаси приходите, щом чак приятелите ми ще се озлобят. Ще жъна успехи. Отлични финансови постъпления, цъкам с език...

Тук ще бъде прекалено цинично ако кажа "Кур"..., ама Кур!
Че имаше финансови постъпления имаше. Ама то се и очкаваше при положение, че почти от два месеца не бях взимал заплата. А до това колко са отлични...ще замълча обвиняващо.

Нека да добавим и факта, че малко ме уволниха. Ама май скоро ще съм и по-уволнеn, защото написах на шефката един mail и тя май не му се изкефи. Ами шанс. От утре съм фотограф и графичен дизайнер на свободна практика.

P.S. Алена, ако четеш това, искам да знаеш, че днес изгуби един човек, който вярваше в теб. Необратимо.

1 коментар:

  1. И мен така ме изгубиха от dnes.bg преди време. Може би трябва да им дам втори шанс - докато четях, си спомних колко забавно беше проверяването на хороскопа със сутрешното кафе :)

    ОтговорИзтриване